Széchenyi 2020

Reklamáció

Elveszett küldemény

   Amennyiben úgy gondolja, hogy csomagja elveszett, keressen fel bennünket elérhetőségeink egyikén (telefon, e-mail, skype). Mi kapcsolatba lépünk partnerünkkel, és bővebb információt kérünk a csomag állapotáról.

Sérült csomag

    Amennyiben csomagja kézbesítéskor megrongálva, vizesen, kiszakadva, kibontva érkezik meg, kérjük azonnal ellenőrizze a csomag belső tartalmát, és jelezze a sérülést átvételkor a futárnak. A futár a helyszínen köteles jegyzőkönyvet felvenni. Majd készítsen fényképeket, és küldje el a részletes kárleírással együtt e-mail címünkre (pmp kukac pmpexpress.hu). A levélben tüntesse fel a fuvarlevélszámot, a rendelés napját, a kézbesítés dátumát, a feladó és a címzett nevét és címét, a csomag részletes leírását, tartalmát igazoló okmányokat. Ezt követően felvesszük a kapcsolatot az adott partnerünk kártérítési osztályával és értesítjük Önt a továbbiakról.

 

Igénybejelentéssel 3 munkanapon belül lehet élni írásos formában.

Abban az esetben a PMP Express Kft és Partnerei felelősséget nem vállalnak, ha csomagján külsérelmi nyom nem látható, azonban a csomag kibontását követően a belső tartalom sérült. Ebben az esetben a sérülés oka a nem gyűjtős szállításnak, ipari szortírozás kritériumainak megfelelő csomagolás.

 

A fuvardíjba épített biztosítás érvényét veszíti abban az esetben, amennyiben a megengedett méret és súlyhatárokat meghaladja a feladott csomag, továbbá amennyiben szállításból kizárt, tiltott tárgyat tartalmazott. 

A futárnak nem feladata lemérni felvételkor a küldeményt, azt a depóban a központi mérlegelés végzi. Amennyiben a központi mérlegelésnél megállapításra kerül a túlméret vagy túlsúly, a küldemény visszaszállításra kerülhet a feladóhoz.

 

Az eközben esetlegesen sérült küldeményre kártérítési igényt nem áll módunkban befogadni.

Túlméretes vagy túlsúlyos küldemény címzetthez történő továbbszállításakor kártérítés szintén nem érvényesíthető sérülés esetén.

Késedelmes kiszállítás

    Ha úgy gondolja, hogy késett a kiszállítás (5 munkanapon túli késés), keressen fel bennünket elérhetőségeink egyikén (telefon, e-mail, skype). Mi kapcsolatba lépünk partnerünkkel, és bővebb információt kérünk a késés okáról.

Az alábbi esetekben nem vállalunk felelősséget a késés miatt:

  • elemi csapás (földrengés, ciklon, vihar, árvíz, tűzvész, járvány, köd, hó, fagy)
  • Vis Major (háború, baleset, közellenségek cselekményei, sztrájk, embargó, légiveszély, helyi zavargások vagy polgári engedetlenség)
  • országos vagy helyi szintű zavarok a légi vagy földi közlekedési hálózatban, mechanikai problémák a szállításban vagy a gépekben
  • a küldemény tartalmának rejtett vagy benne rejlő hibája
  • harmadik fél által elkövetett bűncselekmény, pl. lopás vagy gyújtogatás
  • bármely vámszerv, biztonsági szolgálat, légitársaság, repülőtér, továbbá kormányzati hivatal cselekedete vagy mulasztása

Kártérítés

    Amennyiben reklamációja pozitív elbírálást kap, úgy írásban értesítjük a partner által jóváírt kárösszegről, és visszautaljuk számlájára a kártérítés összegét. Erről bővebben a biztosítás menüpontnál olvashat.