Elveszett küldemény
Amennyiben úgy gondolja, hogy csomagja elveszett, keressen fel bennünket elérhetőségeink egyikén (telefon, e-mail, skype). Mi kapcsolatba lépünk partnerünkkel, és bővebb információt kérünk a csomag állapotáról.
Sérült csomag
Amennyiben csomagja kézbesítéskor megrongálva, vizesen, kiszakadva, kibontva érkezik meg, kérjük azonnal ellenőrizze a csomag belső tartalmát, és jelezze a sérülést átvételkor a futárnak. A futár a helyszínen köteles jegyzőkönyvet felvenni. Majd készítsen fényképeket, és küldje el a részletes kárleírással együtt e-mail címünkre (pmp kukac pmpexpress.hu). A levélben tüntesse fel a fuvarlevélszámot, a rendelés napját, a kézbesítés dátumát, a feladó és a címzett nevét és címét, a csomag részletes leírását, tartalmát igazoló okmányokat. Ezt követően felvesszük a kapcsolatot az adott partnerünk kártérítési osztályával és értesítjük Önt a továbbiakról.
Igénybejelentéssel 3 munkanapon belül lehet élni írásos formában.
Abban az esetben a PMP Express Kft és Partnerei felelősséget nem vállalnak, ha csomagján külsérelmi nyom nem látható, azonban a csomag kibontását követően a belső tartalom sérült. Ebben az esetben a sérülés oka a nem gyűjtős szállításnak, ipari szortírozás kritériumainak megfelelő csomagolás.
A fuvardíjba épített biztosítás érvényét veszíti abban az esetben, amennyiben a megengedett méret és súlyhatárokat meghaladja a feladott csomag, továbbá amennyiben szállításból kizárt, tiltott tárgyat tartalmazott.
A futárnak nem feladata lemérni felvételkor a küldeményt, azt a depóban a központi mérlegelés végzi. Amennyiben a központi mérlegelésnél megállapításra kerül a túlméret vagy túlsúly, a küldemény visszaszállításra kerülhet a feladóhoz.
Az eközben esetlegesen sérült küldeményre kártérítési igényt nem áll módunkban befogadni.
Túlméretes vagy túlsúlyos küldemény címzetthez történő továbbszállításakor kártérítés szintén nem érvényesíthető sérülés esetén.
Késedelmes kiszállítás
Ha úgy gondolja, hogy késett a kiszállítás (5 munkanapon túli késés), keressen fel bennünket elérhetőségeink egyikén (telefon, e-mail, skype). Mi kapcsolatba lépünk partnerünkkel, és bővebb információt kérünk a késés okáról.
Az alábbi esetekben nem vállalunk felelősséget a késés miatt:
Kártérítés
Amennyiben reklamációja pozitív elbírálást kap, úgy írásban értesítjük a partner által jóváírt kárösszegről, és visszautaljuk számlájára a kártérítés összegét. Erről bővebben a biztosítás menüpontnál olvashat.