Reklamáció

Elveszett küldemény

   Amennyiben úgy gondolja, hogy csomagja elveszett, keressen fel bennünket elérhetőségeink egyikén (telefon, e-mail, skype). Mi kapcsolatba lépünk partnerünkkel, és bővebb információt kérünk a csomag állapotáról.

Sérült csomag

    Amennyiben csomagja kézbesítéskor megrongálva, vizesen, kiszakadva, kibontva érkezik meg, kérjük azonnal ellenőrizze a csomag belső tartalmát, és jelezze a sérülést átvételkor a futárnak. A futár a helyszínen köteles jegyzőkönyvet felvenni. Majd készítsen fényképeket, és küldje el a részletes kárleírással együtt e-mail címünkre (pmp kukac pmpexpress.hu). A levélben tüntesse fel a fuvarlevélszámot, a rendelés napját, a kézbesítés dátumát, a feladó és a címzett nevét és címét, a csomag részletes leírását, tartalmát igazoló okmányokat. Ezt követően felvesszük a kapcsolatot az adott partnerünk kártérítési osztályával és értesítjük Önt a továbbiakról.

 

Igénybejelentéssel 3 munkanapon belül lehet élni írásos formában.

Abban az esetben a PMP Express Kft és Partnerei felelősséget nem vállalnak, ha csomagján külsérelmi nyom nem látható, azonban a csomag kibontását követően a belső tartalom sérült.

 

A fuvardíjba épített biztosítás érvényét veszíti abban az esetben, amennyiben a megengedett méret és súlyhatárokat meghaladja a feladott csomag. A futárnak nem feladata lemérni felvételkor a küldeményt, azt a depóban a központi mérlegelés végzi. Amennyiben a központi mérlegelésnél megállapításra kerül a túlméret vagy túlsúly, a küldemény visszaszállításra kerülhet a feladóhoz.

 

Az eközben esetlegesen sérült küldeményre kártérítési igényt nem áll módunkban befogadni.

Túlméretes vagy túlsúlyos küldemény címzetthez történő továbbszállításakor kártérítés szintén nem érvényesíthető sérülés esetén.

Késedelmes kiszállítás

    Ha úgy gondolja, hogy az ígérthez képest késett a kiszállítás, keressen fel bennünket elérhetőségeink egyikén (telefon, e-mail, skype). Mi kapcsolatba lépünk partnerünkkel, és bővebb információt kérünk a késés okáról.

Az alábbi esetekben nem vállalunk felelősséget a késés miatt:

  • elemi csapás (földrengés, ciklon, vihar, árvíz, tűzvész, járvány, köd, hó, fagy)
  • Vis Major (háború, baleset, közellenségek cselekményei, sztrájk, embargó, légiveszély, helyi zavargások vagy polgári engedetlenség)
  • országos vagy helyi szintű zavarok a légi vagy földi közlekedési hálózatban, mechanikai problémák a szállításban vagy a gépekben
  • a küldemény tartalmának rejtett vagy benne rejlő hibája
  • harmadik fél által elkövetett bűncselekmény, pl. lopás vagy gyújtogatás
  • bármely vámszerv, biztonsági szolgálat, légitársaság, repülőtér, továbbá kormányzati hivatal cselekedete vagy mulasztása

Kártérítés

    Amennyiben reklamációja pozitív elbírálást kap, úgy írásban értesítjük a partner által jóváírt kárösszegről, és visszautaljuk számlájára a kártérítés összegét. Erről bővebben a biztosítás menüpontnál olvashat.

Segíthetünk
+36 20 500 5020
+36 52 310 184
Skype: pmpexpresskft