ONLINE csomagküldés folyamata

Online rendszerünkben, árkalkulátorunk segítségével küldheti el küldeménye felvételi igényét, melynek használatához segítséget az alábbiakban talál.

Csomagküldés, csomagfeladás ONLINE, lépésről - lépésre

  1. Miután elolvasta ezt a leírást, a főoldalra visszatérve vagy a leírás alján található linkre kattintva válassza ki a küldendő csomag típusát(dokumentum, csomag, raklap, speciális)! speciális csomagnak tekinthetőek a hengeres, túlsúlyos, túlméret
  2. Mérje le küldeményét és adja meg annak adatait. (hosszúság, szélesség, magasság, súly)!
  3. Válassza ki hogy belföldre, külföldről Magyarországra(IMPORT), vagy Magyarországról külföldre(EXPORT) szeretne csomagot feladni!
  4. Válassza ki melyik országba, vagy országból szeretné csomagját feladni! A TOVÁBB gombra kattintva rendszerünk pillanatok alatt ajánlatot ad csomagja szállítási költségére.
  5. Válassza ki az Önnek megfelelő szállítási szolgáltatást az általános információk és a kínált árak alapján, majd a következő oldalra (CÍMEK/DÁTUMOK) átlépve megadhatja a csomagfelvételi és kiszállítási címadatokat.
  6. Töltse ki a csomagfeladáshoz szükséges mezőket! (Amennyiben eddig még nem regisztrált honlapunkon, a jelszó kétszeri megadásával a megrendelési folyamat ezen pontjánál is könnyedén megteheti).
    • adja meg nevét és elérhetőségét
    • határozza meg a csomagfelvétel tervezett napját
    • rögzítse pontosan a felvételi és a kiszállítási címet.

    Miután mindent adatot megadott, leellenőrzött, és rendszerünk sem talál hibát, a TOVÁBB gomb megnyomásával lépjen át az UTÁNVÉT/EGYÉB oldalra.

  7. Adja meg a csomag tartalmát és annak pontos értékét. Itt választhat a kiegészítő szolgáltatások közül, (biztosítás, utánvét, kiszállítás időpontra... stb), majd TOVÁBB gomb!
  8. Töltse ki a számlázási adatokat, jelölje be tud-e nyomtatni a csomagfeladás helyszínén, majd válassza ki a kívánt fizetési módot!
  9. Végül kattintson a Megrendelés gombra, és kész is!
  10. Sikeres megrendelés esetén rendszerünk e-mailben elküldi Önnek a kiválasztott fizetési módnak megfelelő válasz e-mailt. Erről további információt a fizetési lehetőségek menüpontban talál.

Csomagküldési igényét ezután feldolgozzuk, e-mailben vagy telefonon visszajelzünk a rendelés megerősítéséről és a további teendőkről, majd az előkészített csomaggal várhatja a küldemény feladója a futárt. A csomag megfelelő előkészítéséhez segítséget a csomagolási segédlet menüpontunknál talál.

Tovább az ONLINE árkalkulátorhoz >>>

žA megrendelt csomagszállítás felvételi ideje

    Kérjük időben adja le rendelését, hogy küldeménye elvárásainak megfelelően útnak indulhasson és igényeinek eleget téve érkezzen meg! A küldemény felvételi időpontok területenként és szolgáltatónként eltérőek lehetnek! Erről munkatársunk pontosan fogja tájékoztatni a rendelés rögzítése után. Amennyiben kérdése lenne, kérjük keresse a PMP Express ügyfélszolgálatát.

Csomagküldés Magyarországról (export)

    Export felvételi igényét hétköznap 16:00 -óráig szíveskedjen leadni, az elérhetőségeink egyikén. Az eddig beérkezett rendeléseket még aznap fel tudjuk dolgozni. A csomagokért szállítmányozó partnerünk lehetőség szerint az Ön által kért intervallumban a helyszínre érkezik attól függően, hogy rendelését a nap mely órájában adta le, illetve a véglegesítéshez szükséges lépéseket teljesítette-e. Hétköznap 16:00 óra után illetve a hétvégén rendelt csomagfelvételi kérések a következő munkanap kerülnek feldolgozásra.

Csomagszállítás Magyarországra (import)

    Import felvételi megrendelését kérjük adja le időben, mert azok felvételi időpontja területenként, irányítószámtól függően eltérő lehet. Mi kapcsolatba lépünk a kiválasztott futárcéggel, akik az Ön által megadott külföldi feladóval időpontot egyeztetnek. A fuvarlevelet a futárcég küldi el a feladónak, melyet ki kell nyomtatnia, vagy nyomtató hiányában a futár által biztosítottat a helyszínen kell kitöltenie. Továbbá ajánlott, hogy a megbízó megfelelően tájékoztassa a feladót partnerünk várható érkezéséről és pontos elérhetőségéről.

    Partnereink munkaidőben, azaz hétköznap reggel 8:00 és 17:00 között kézbesítik a csomagokat. Amennyiben akadályba ütközik a kézbesítés vagy a felvét, nem található átvevő az adott helyen, vagy hibás a cím, telefonon egyeztetnek a felekkel és újból megkísérlik a csomag sikeres pályára állítását. Ezért is kérjük Önt, hogy az elérhetőségeket pontosan tüntesse fel.

Szállításhoz szükséges dokumentumok

A küldeményfeladáshoz szükséges dokumentumokat - pl. fuvarlevél - partnereink az alábbiak szerint juttatják el Önhöz:

TNT futárszolgálat:

Ha rendelkezik nyomtatóval, e-mailben küldjük a rendeléskor leadott adatok alapján elkészített és kitöltött fuvarlevelet, melyet ki kell nyomtatni, és a csomagfeladás helyszínen át kell adni a futárnak, a csomaggal együtt.

Ha nem rendelkezik nyomtatóval, a futár fogja magával vinni a fuvarlevelet, melyet majd a csomagfeladás helyszínén kell kitölteni és visszaadni a futárnak.

GLS futárszolgálat:

A kitöltött fuvarlevelet a GLS futárszolgálat készíti el a megrendelt, leadott rendelés alapján, melyet a felvétel napján a futár fog magával vinni.

Trans-o-flex futárszőlgálat:

A kitöltött fuvarlevelet a Trans-o-flex futárszolgálat készíti el a megrendelt, leadott rendelés alapján, melyet a felvétel napján a futár fog magával vinni.

 

    Ha küldeménye az európai unión kívül kerül kézbesítésre, vagy az európai unión kívülről érkezik, szükség lesz kereskedelmi számlára, vagy proforma számlára, esetleg csomaglistára és további nyomtatványokra, attól függően, hogy export vagy import viszonylatban kerül kiszállításra csomagja, illetve honnan érkezik vagy indul el (pl. export/import eseti vámkezelési megbízás). Felmerülő vámtételekről kérjük tájékozódjon előre a hivatalos honlapon > TARIC kódok. A kiegészítő információk és a hivatalos dokumentációk kitöltésével kapcsolatban munkatársunktól kérhet segítséget.

Segíthetünk
+36 20 500 5020
+36 52 310 184
Skype: pmpexpresskft